ASTROLOGIAN MUKAAN OLEN:

OINAS  21.3.-20.4.   (Olen syntynyt 22.3.)

Astrologian mukaan tähdet määräävät luonteemme ja mieltymyksemme.
Tällaista  astrologia kertoo OINAASTA!

PERS00NALLISUUTENI

Olen siis astrologian mukaan tarmokas, lennokas ja ulospäin suuntautuva,
mutkaton ihminen. Minua on helppo ymmärtää, ja ymmärrän myös muita.
Olen sydämellinen ja valmis kaikkeen. Lähden mukaan huvituksiin ja
seikkailuihin, mutta osaan suhtautua lämpimästi myös toisten ongelmiin. 
Jotkut pitävät minua liian innostuvana, huimapäisenä ja äkkipikaisena,
mutta hyvät ominaisuuteni painavat vaa´assa enemmän kuin mahdolliset
heikkouteni.
         Koska minussa on temperamenttia, saatan rakastua suin päin ja
muuttaa tunteeni yhtä nopeasti, ellei rakkauteni kohde vastaa odotuksiani. 
Olen syntynyt taistelijaksi ja  olen parhaimmillani löydettyäni miehen,
jonka persoonallisuus on vahva ja jota voin kunnioittaa.
         (Tapasin elämäni miehen tilanteessa, missä oli vauhtia. Se tapahtui
tanssipaikalla Senigalliassa! )

Tämä on totta:  Haluan kotini olevan edustava vaikkakaan en rakasta
taloustöitä ja yritän selvitä niistä mahdollisimman vähällä vaivalla.
Naimisiin mennessäni halusin säilyttää oman paikkani työelämässä.
(Mutta nythän se on jo taakse jäänyttä elämää.  (Siis työelämä)

LUONTEENI JA MAKUNI

Koska olen  säkenöivä (?) ja elinvoimainen ihminen, rakastan myös
luonnettani kuvaavia värejä. Käytän liiaksikin punaista (nytkin päällä), joka
on astrologian mukaan mielivärini. (Siinä se kyllä erehtyy, sillä mielivärini
on nykyään sininen.) 
Pidän reippaista asuista, esimerkiksi housupuvuista.
Mutta kiiltävistä napeista en ole erityisemmin kiinnostunut.
Ruudullista ja raidallistakin löytyy, muttei liiaksi. Voi olla, että onnistun
yhdistelemään asusteita persoonallisella tavalla!
Ja minusta tuntuu, että olen onnistunut luomaan kotiini vaikuttavan ja
miellyttävän sisustuksen. Ainakin minä viihdyn tässä kodissamme.  Ja
miehen taas on asunut  koko ikänsä tässä talossa. Joten viihtyy täällä
hänkin.  (RVC)

PS.  Aikoinaan tein minäkin  horoskooppeja lehtiin. Sehän on viihdettä,
        jota ei kannata ottaa liian vakavasti, mutta hauskaa se on.